my invincible summer

/C.

bra karl reder inte sig själv

Publicerad 2013-02-24 13:57:00 i Allmänt

 
Igår vad jag iväg och lyssnade på  DEN HÄR kören som sjöng i Annedalskyrkan. Det var bland det finaste. En hel kör av män som sjunger om kärlek och så mitt i allt så friar en av deltagarna till sin flickvän och det gick ett sus genom publiken och hon sa ja och man fick applådera och vissla och ropa och fälla en fånig men fin tår på ena kinden om man ville. För det var så väldigt fint allt.
 
 
Efter kören fortsatte gänget jag hängde med Andra lång för mat och sen vidare för öl och så vidare igen och kvällen slutade på Pustervik där vi fick dansa till gammal soul. Nu ska jag strax till Sjöfartsmuséet med Kris. Och iväll blir det mer Disney med Hans. Det gäller att hålla sig upptagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela