my invincible summer

/C.

om fredag och lördag

Publicerad 2013-03-10 13:56:55 i Allmänt

 
 
 
Jag går på stan, kollar kläder och hämtar biljetter, åker hem för att sova sömn jag missat under natten när hjärnan går på högvarv istället för att vila. Åker iväg till en kompis för att äta sushi och så åker vi iväg igen, dricker öl och lyssnar på föreläsningar för det är kvinnodagen och sen vi åker hem för att dricka bubbel. Vi går fort fort till lägenheten för det har blivit vinter. Sen åker vi tillbaka mot stan igen för då är det fest. Under kvällen får jag hälsa på Sandra, Hanna, Julian, Sandra, Emmelie och Anneli, Olof och Oskar, Mikaela och Pernilla, Moa, Johanna alla är där och det är så fint att stöta ihop med folk under en så bra kväll och vi får dansa flera timmar i sträck och jag har roligt och glömmer bort för en stund. På lördagen får jag träffa en ny person och försöker sen vila hela dagen och åker sen iväg till Marie med Erica och vi glittrar alla mer eller mindre hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela