my invincible summer

/C.

om inflyttningsfest, vårpromenad och pizza

Publicerad 2013-03-03 22:16:00 i Allmänt

 
Det har varit knallvår här under helgen. Min lördag gick åt helt till att fråga mig om jag skulle orka, men sen bestämde jag mig för att det gör jag och åkte iväg på inflyttningskväll hos Peter, som äntligen fått ett förstahandskontrakt och slipper bo i en hall. Kvällen slutade, som vanligt, med att ingenting blev som man tänkt sig. Men jag fick dricka öl, vara med på en urfin överraskning, möta upp flera kompisar, sjunga galet högt, sitta på en tron och dansa i (på?) en soffa. Idag växer det överallt. Snödroppar och Vintergäck ute. Rädisa vid mitt fönster. Erica och jag tog en promenad genom Majorna idag och det var fint. I fredags beställde hon pizza till mig. Med e.x.t.r.a. sås. Så jädra fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela