my invincible summer

/C.

om en brosch och ord som värmer

Publicerad 2013-02-22 20:11:00 i Allmänt

 
Jägarns vad fint det är när man plötsligt får en bortglömt födelsedagspresent och det är en så här fin brosch! Mikaela är det som hittat den på en second hand och jag tycker det är så väldigt fint när folk berättar att de hittat något på det sättet och köper det för att det skulle passa en så bra.

Igår. När det var som värstans värst. Då fick jag ett meddelande från en person som var väldigt väldigt viktig ett tag och i meddelandet stod det hur den här personen tänkt på mig under dagen och sen skickade mig det där meddelandet. Vi har inte hörts av på så väldigt lång tid och orden kom så plötsligt och värmde fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela