my invincible summer

/C.

hejdå jobbet

Publicerad 2012-08-16 19:42:28 i Allmänt

Hejdå jobbet! Jag plockade det sista av vildhallonen i trädgården, åt tårta tillsammans med ett par av mina boenden, tog mitt pick och pack och åkte därifrån. Jag har jobbat med människor som har tvångssyndrom, adhd, posttraumatiskt stressyndrom, schizofreni och annan psykosproblematik. De har varit tidigare kriminella, telefonförsäljare och ekonomstudenter. De har ägt affärer, varit musiker och annat. De har varit morgontrötta, roliga, sura, oberäkneliga, generösa, isolerade, översociala och hungriga. De är söner, systrar, mammor och pappor. Lätt ett av de bästa jobben jag haft! Hejdå jobbet.

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2012-08-19 16:05:18

fint skrivet min kära powerpuffpingla! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela