my invincible summer

/C.

ballongljud och gitarr med kniv

Publicerad 2012-12-08 10:23:30 i Allmänt

 
Det är så väldigt mycket vinter nu och det är fint. Jag ser fram mot att åka hem över jul och komma bort från stan för här märks vintern inte på samma sätt. Men stan bli fin också med alla lampor allt ljus och alla dekorationer. Spårvagnarna har krånglat under veckan. Såklart. Tempot har varit högt. Det var UMU- avslutningen, APT- möte med after work på kvällen och en torsdag av smått kaos på en av mina skolor och fin och knäpp konsert på hsm på kvällen (strobe- ljus, ballongljud och gitarr med kniv). Fredag var lugn och jag fick klippa klistra fixa inför ett tjejgruppsmöte. Och kolla film med bra sällskap på kvällen. Nu är det äntligen helg och det är skönt. Men det kryper i kroppen eftersom det plötsligt är en ledig dag utan måsten. Men jag ska fylla den med nåt fint. Imorn får jag träffa Erica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela