my invincible summer

/C.

om kafé, föreläsning och massage

Publicerad 2012-12-12 17:26:00 i Allmänt

 
Jag har halvt omedvetet börjat lägga praktikterminen åt sidan och gör lite roligare grejer om kvällarna. I söndags fikade Erica och jag på mysigaste lilla franska cafét på Linné och det var svinkallt ute, men mysigt inne. Sol i sinne etc. Fick gå på föreläsning med Nour, som pratade om humor och jämställdhet (smarthet är hett), i måndags och så fick jag dricka öl och prata om väldigt väldigt viktiga grejer med Kristoffer. Det är så bra att kunna göra sånt. Dricka vardagsöl. Och prata om sånt som är viktigt förstås. Nu ska jag straxt iväg på massage hos Emma. Massage mot en flaska rödvin. Lätt värt! Och viktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela