my invincible summer

/C.

om lucia och pepparkaksmuffins

Publicerad 2012-12-13 21:48:35 i Allmänt


 
Idag har varit bästa decemberdagen hittills! I morse fick jag kolla niornas Luciatåg på en av skolorna jag praktiserar på. De va så fina och duktiga och bäst var att kolla på strulkillarna som engagerade sig så bra. Det märks att det är en musikskola det handlar om. Men bilden är ju inte från skolan såklart. Den är från det allra bästa- Luciakonserten i Hagakyrkan! Var utanför kyrkan i god tid för att köa, Becka mötte upp och snart fick vi gå in och sätta oss. Hade med fika för halvtimmesväntan innan konserten började. Sen hade jag konstant gåshud i en timme. Det var så väldigt väldigt vackert allt.
 
 
I tisdags hade jag ett gäng bra personer hem på fikakväll och vi bakade pepparkakscupcakes och pratade sådär så man glömmer bort tiden och inte riktigt vill att kvällen ska ta slut <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela