my invincible summer

/C.

feel good

Publicerad 2012-07-19 09:36:55 i Allmänt

Det är så väldigt fint när Göteborg känns bra i magen och inte som ett skavsår på foten. Jag har fått komma tillbaka till stan träffat kompisar följt magkänslan till ett oväntat och spännande möte kommit tillbaka till jobbet och så har jag fått hylla kärleken en kväll. 
 
Men direkt när jag kom tillbaka till Göteborg fortsatte jag direkt ut till Mölndal och vidare mot Gunneboskogen för att kolla in barnteatern Alice i Underlandet tillsammans med systerdöttrarna.
 
 Och jag har fått paddla kajak i havet!  Det är så väldigt roligt sätt att umgås med vänner. Man får utmaning hav fika sol och kompisar alldeles i ett paket.
 
Det är fint när en hel dag går åt till att åka till Råda Säteri för att äta hemmagjord italiensk glass.
 
Och man får promenera runt säteriet bland fina byggnader biodlingar och stora hagar med hästar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela