my invincible summer

/C.

vuxen och stenålders

Publicerad 2012-11-24 13:52:21 i Allmänt

 
För nån vecka sedan bröt jag alla mina gränser och traskade iväg till skolan där jag prakiserar i kjol med vidd, vit tröja och håret i hästsvans. Det var musiktema under dagen och högstadieeleverna klädde ut sig till olika musikstillar eller efter årtal. Jag gick inför 50- tal, men det det visst ingen av de yngre som fattade. Men de fattar inte min gamla mobiltelefon heller. Inte ens när jag refererar telefonens rosa färg till Kirby och Nintendo fattar de. Men. Det är förvånansvärt gött att känna sig vuxen och stenålders.

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2012-11-24 21:41:29

fint! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela