my invincible summer

/C.

krasslighet och fransk manikyr

Publicerad 2012-10-03 16:42:00 i Allmänt

 
Den där gråzonen när kroppen och psyket säger ifrån. Och jag vet inte om det är mina nya magtabletter, om det är en riktig fökyldning på gång eller om kroppen säger ifrån på grund av stress. Kanske är det en härlig kombination av alltihop. Men jag vet att jag missar en eftermiddag att vara effektiv på och -sämst- att jag ställer in en kväll med bullar och bra och nytt och spännande sällskap. Men kroppen och hjärnan strejkar. Så är det bara. Får väl träna lite fransk manikyr inför bröllopet på lördag istället. För då ska jag inte vara krasslig. Då ska jag vara fabulous.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-04 13:26:10

Klart du kommer! Och om du inte mår bättre innan imorgon kväll kommer jag koka ihop en blandning av allt som kan tänkas hjälpa vid förkylning, tänker allt från c-vitamin till starkare grejor. Upp till dig att se detta som ett hot eller en möjlighet :D Medicinkvinnan är snart påväg till dig ;)

Postat av: c

Publicerad 2012-10-04 18:29:43

Host host- kom fort :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela