my invincible summer

/C.

öl och dans och sång

Publicerad 2012-10-27 12:48:33 i Allmänt

 
 
 
 
 
I torsdags var allt konstigt. Men allra mest var det ju vädret förstås som inte riktigt kunde bestämma sig. Men vem kan alltid göra det egentligen? Viktigare är dock min fredag för den var så himla bra! Jag hade ett elevsamtal på praktiken där jag fick riktigt bra betyg från min elev. Och så fick jag prata med min bror som är så bra på att peppa mig när jag behöver det som mest. Och så fick jag gå till Andra lång och träffa K och nya kompisar och vi gick på popklubb och fick dansa till Broder Daniel men det allra allra bästa var att min vän och jag avslutade kvällen med att sjunga karaeoke. Min dröm sen flera år har slagit in äntligen! Vi inledde starkt med Backstreet Boys the Call. Succé! Vi fick också äran att avsluta kvällen innan stängning med min önskelåt. Alice Cooper- Poison. Oslagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela