my invincible summer

/C.

vilaines filles mauvais garcons

Publicerad 2012-09-17 22:00:42 i Allmänt

 
Jag har varit så otroligt kass på att använda kamera under den sista tiden. Bildern är inte min, utan Ikas. Men Ika är min vän. Allt som är hennes är också mitt. Typ. Hade kameran varit med under helgen som gått hade det varit bilder från ett hus vid en liten dal, skog, hästar, vänner, kräftor, räkor, kladdkaka och öl. Det låter ju jättefint. Det hade också kunnat vara bilder på vännernas (och mina) roliga och oroliga idéer, men när det gäller dem var det lika bra att kamera fick stanna hemma. En mycket vild och fin helg, som slutade med att jag blev medbjuden på en sömnig och fin konsert med Joshua Radin av festvärden. Fem C av fem möjliga.
 

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2012-09-20 21:06:15

:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela