my invincible summer

/C.

dinosaurierna

Publicerad 2013-01-04 15:58:00 i Allmänt


De här tre fina kompisarna fick jag av Ika i julklapp. Jag anar ett tema:
 
 
Dinosauriehalsbandet var en julklapp till mig själv. Det kunde förstås hänga lite finare, men jag gillart hur som.
 
 

De här två teckningarna gjordes en kväll i höstas. De är inte särskilt bra egentligen. Det är mycket på dem som är slarvigt. Men de lyckas ändå med att skapa en massa oooo- anden när jag har kompisar hemma. Man får, som med all konst, titta på avstånd. Då är de fina. Lägg märke till att de två dinosaurierpepparkaksformarna jag fick är samma dinosaurier som på teckningarna. Och halsbandet! Det måste vara ett tecken. Alltså. Jag gillar dinosaurier.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela