my invincible summer

/C.

en massa massa hundar

Publicerad 2013-01-19 16:34:01 i Allmänt

Jag har hamnat i dvala under eftermiddagen och orkar ingenting. Men ändå så fina dagar! Söndagsfesten var knäpp och kul och full av allsång och slutade halv fem på morgonen med största sovaprovet i en soffa med fya andra. Jag tycker det är superjobbigt att inte sova själv och kompletterade den lilla sömnen då med att sova tolv timmar natten efter. Sen hem till mor och far för att ge bort presenter och fira födelsedag, kolla hemmafruar, ta promenad och brodera. Nu är jag tillbaka i stan igen. Sista helgen innan näst sista (!) socionomterminen och jag har syrran boendes här ett par dagar. Idag har jag träffat en ung man med en hund och fått klappa en massa massa jätteglada hundar och så har jag fått hälsa på en ekorre också. I strålande solsken. Fem c av fem möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela