my invincible summer

/C.

födelsedagskvällen

Publicerad 2013-01-30 16:21:30 i Allmänt

 
I fredags hade jag min hett efterlängtade födelsedagskväll! Jag fick en hel drös på nästan 20 fina personer hos mig under kvällen. 
 
 
Jag hade bakat en superfin kladdkaka proppad med mjökchoklad och dajm. Den var så jääädra god. Önskar ingen annan gillade den så jag hade fått äta hela själv. MUMS!
 
 
Dagen innan (alltså på självaste min födelsedag) hade jag en massa tid till att lägga på att dekorera plastglas. Tänkte ursmart: så onödigt att folk tar flera flera glas. Bäst att rita på dem så alla får sitt personliga glas. SUCCÉ! Folk drack bland annat ur robotglas, kattglas, bergochdalvaneglas, fågelglas, Tim Burton- glas och enhörningsglas. Så har du för mycket tid över är det ett hett tips för att förgylla kvällen.
 
 
Kvällen var så himla fin! Folk så glada och snälla och roliga och fina. Jag vill ha fest varje fredag.
 
 
Ibland gick det hett till! Vardagsrummet blev dansgolv och bordet förvandlades till spelhörna. Bara discokulan saknades. Typ.
 
 
Fina gäster hade med sig sånt som fick stanna kvar hos mig. P.r.e.s.e.n.t.e.r.. Blir så himla glad över att folk lägger tid och tanke på en. Jag fick en urfin bricka av mina tre middagsvänner. Den är dööööfin och ser ut som godis!
 
 
Jag fick en fin påminnelse om räder i rabatterna <3
 
 
Av mitt manliga kompisgäng fick jag..... BAJSSPELET! Med motiveringen: någonting personligt och stört/knäppt. Bästa! Plus zombie- bok och Tim Burton- bok. J'adore.
 
 
Emma var helt fantastisk! Hon berättade att hon drömt att hon gett mig ett stickat knogjärn, men tänkt att det finns väl knappast i verkligheten. MEN DET GJORDE DET JU! Därför stickade hon ett och gav mig det i verkligeten också. Jag fick själv och omedvetet om vad som var på gång säga vilken färg jag gillar. Så därför blev det ett rosa knogjärn. Jag gillar när drömmen leder vägen <3
 
Kvällen var så himla himla fin och försvann så snabbt och jag hade så väldigt roligt! Vid halv fyra på morgonen trillade mina sista kompisgäster iväg hemåt och Ika och jag fick sova gott. Fem hundra C av tio möjliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela