my invincible summer

/C.

mitt sämsta nyårslöfte

Publicerad 2013-01-22 13:32:04 i Allmänt

Idag tänker jag på följande:
 
 
G.O.D.I.S!!! Smågodis! Åååå vad gott! Allra helst lakrits och choklad. Och så sodapops förstås. Mitt godisförbud, som började vid nyårsafton (trots en svacka redan nyårafton klockan 00.20 då jag kom över en godisskål, glömde bort mitt nya förbud och åt en lakrits- världens godaste lakrits) har hållit på i 22 dagar nu. Det känns som 22 månader. Kanske år. Det enda hoppet i mitt icke- existerande godisliv är en utlovad Lego- borg vid nästa årsskifte. Plus en mer hälsosam kropp och gladare tänder också, men inte sjutton bryr jag mig särskilt om det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela