my invincible summer

/C.

så det nästan värmer

Publicerad 2013-01-23 17:43:17 i Allmänt

 
 
Jag vill svära fula ramsor över dunderkylan som dragit fram alldeles nu. Jag har krokusar som blommar i köksfönstret och vill att de ska blomma utomhus också. Helst nu. För övrigt nr1 har jag gjort mig av med hiskeligt mycket pengar på rysligt kort tid. Jag gör en mental lyxfällan och lovar mig själv att dra ner på allt jag gör eftersom allt jag gör verkar kosta pengar. Äckelpengar. För övrigt nr2 kan man ta vara på solen och gå på promenader med fina kompisar. Så det nästan värmer.

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-01-23 22:40:59

Haha.. har jag brutit nacken? :P

Postat av: c

Publicerad 2013-01-25 08:14:21

kanske deppig pga kyla?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela